فن باز؛ شرکت خدمات نظافت، تعمیرات، تاسیسات و درمان

فن باز, بازار گسترده ارائه خدمات

خدمات مبل شویی در شهر مشهد

مجموعه فن باز با برخورداری از سال‌ها تجربه درخشان در ارائه خدمات شست‌وشوی مبل، جزو بهترین مجموعه‌های مبل شویی در مشهد به‌شمار می‌رود. شماره تماس: 05136030818

تخصصی ترین مبل شویی سیار در مشهد

آیا به دنبال بهترین مبل شویی در منزل هستید؟ مجموعه فن باز با برخورداری از سال‌ها تجربه درخشان در ارائه خدمات شست‌وشوی مبل، جزو بهترین مجموعه‌های مبل شویی در مشهد به‌شمار می‌رود. این مجموعه بدون محدودیت قادر است هر نوع مبل با هر اندازه، هر جنس و هر میزان کثیفی را به بهترین نحو شسته و تمیز کند. فن باز، محافظ مبل‌هایی است که از جنس خاص ساخته شده و شست‌وشوی آن‌ها نیاز به دقت و توجه بالا دارد زیرا دارای کادری باتجربه و بسیار حرفه‌ای است.

همچنین به واسطه برخورداری از تکنولوژی‌های جدید و امکانات پیشرفته، خدمات را با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه داده و امکان لکه بری، براق کردن و از بین بردن بوی بد مبل را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

گالری تصاویر خدمات مبل شویی

سوالات متداول

چطور میتونم در فن باز عضو بشم؟

آیا تضمین کیفیتی برای خدمات فن باز وجود دارد؟

چرا مبل شویی فن باز؟

 

هوشمندانه‌ترین انتخاب مبل شویی در منزل مشهد، گزینۀ فن باز است. این مجموعه با ارائه خدمات متعدد به کاربران، این اطمینان را می‌دهد که تمیزی قابل قبولی را به شما ارائه دهد. چند دلیل قابل توجه که می‌تواند اطمینان شما را نسبت به مبل شویی مجموعه ما، محکم‌تر کند عبارتند از:

 

 

 

برخورداری از کادر حرفه‌ای و مجرب

 

کادری که در مبل شویی مجموعه ما مشغول به کارند، همگی دوره دیده و بسیار حرفه‌ای هستند. این کادر با انواع پارچه مبل‌‌ها، عوامل آسیب زننده به پارچه یا رنگ آن، نحوه برخورد با انواع لکه‌ها و تمام موارد مهم در امر شستن مبل در منزل، آشنایی دارند.

 

 

 

داشتن امکانات و متدهای پیشرفته

 

یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه در مجموعه فن باز، در اختیار داشتن ابزار و امکانات پیشرفته روز دنیا در زمینه شست و شوی مبل است. این امکانات، شست‌وشو و تمیز کردن مبل‌ها را به نحو احسنت و بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی، فراهم می‌سازد.

 

 

 

استفاده از مواد شوینده ایده‌آل

 

انتخاب نوع مواد شوینده و میزان ترکیبات آن، در سالم نگه داشتن و تمیز کردن مبل، بسیار اهمیت دارد. کادر مبل شویی در منزل مشهد فن باز، از مرغوب‌ترین و جدیدترین مواد شوینده که مورد تایید سازمان‌های معتبر جهانی هستند، استفاده می‌کنند. این مواد بیشترین بازدهی در لکه بری و همچنین کمترین آسیب رسانی بر روی پارچه را به همراه دارند.

 

 

 

ارائه ضمانت نامه

 

یکی دیگر از مشکلات افراد در زمینه شستن مبل در منزل، امکان آسیب رساندن به وسایل و پاسخگو نبودن کادر است. مبل شویی فن باز، بابت ارائه خدمات باکیفیت و حفظ سلامت مبلمان، به مشتریان خود ضمانت می‌دهد و این امر، نشان از مسئولیت‌پذیری مجموعه و حرفه‌ای بودن کادر فن باز است.

 

 

قیمت مبل شویی در مشهد

بسیاری از کاربران درمورد قیمت شست‌وشوی مبل در منزل سوال می‌کنند و این امر برای آن‌ها، یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب شرکت مبل شویی به شمار می‌رود. قبل از هر چیز، بهتر است یادآور شویم که مبلمان، جزو لوازم اصلی و گران‌ قیمت در منزل به شمار می‌رود که حفظ سلامت آن بسیار مهم است. بنابراین پیشگیری از باقیماندن آب یا مواد شوینده و استفاده نکردن از مواد شیمیایی قوی که به بافت یا رنگ پارچه آسیب می‌رساند، بسیار مهم و ضروری است. از این رو، به شما پیشنهاد می‌دهیم از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر، پیشگیری کنید و مبل‌های خود را به مجموعه‌‌ای حرفه‌ای، مانند مجموعه قالی‌ شویی فن باز، بسپارید.

 

قیمت شستن مبل در منزل بستگی به عواملی متعددی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

 

 

ظرفیت مبلمان

 

تعداد نشیمن مبل‌ها در تعیین قیمت شست‌وشوی آن‌ها موثر است. یعنی هرچقدر تعداد مبل بیشتر باشد، زمان، انرژی و مواد شوینده بیشتری برای تمیز کردن آن‌ها نیاز است.

 

 

 

میزان کثیفی مبل

 

سطح کثیفی مبل‌ها متفاوت است. برخی کاربران در طول سال، مرتب مبل‌ها را لکه‌گیری کرده یا بر روی آن‌ها، کاور کشیده‌اند و تنها جهت گردگیری یا رفع لکه‌های سطحی، اقدام به تمیزکردن مبل‌های خود می‌کنند؛ اما برخی دیگر از کاربران به دلیل استفاده ممتد از مبل در محل کار، داشتن بچه یا پرجمعیت بودن، نیاز به شست‌وشو و تمیزکاری اساسی مبل‌های خود در منزل دارند که این امر می‌تواند در تعیین قیمت شست‌وشو، تاثیرگذار باشد.

 

 

 

نوع و جنس مبل

 

یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه در شستن مبل، جنس آن‌ها است. برخی از مبل‌ها با توجه به جنس و ساختار خاصی که دارند، قابل شست‌وشو نبوده و تمیز کردن آن‌ها، نیاز به دقت عمل بالاتر و تجربه بیشتر دارد که این امر را نیز باید در تعیین قیمت محصول، مد نظر داشت.

 

 

 

شست‌وشوی مبل در منزل و یا انتقال آن به محلی دیگر

 

اصولاً به دلیل سنگین بودن و تحمیل هزینه اضافی جهت جابه‌جایی مبل از منزل به مجموعه مورد نظر، از این کار صرف نظر می‌شود اما در صورت لزوم اگر مشتری بخواهد که مبل در مکانی غیر از منزل شسته شود، هزینه جابه‌جایی و تمیز کردن مبل‌ها، بیشتر از شست‌وشو مبل در منزل می‌شود.

 

 

 

ارائه خدمات بیشتر

 

برخی از مشتریان در کنار شست‌وشوی مبل، تمیز کردن تشک تخت، ناهارخوری، بالشت و موارد مشابه را نیز از کارکنان طلب می‌کنند که در این صورت، هزینه و قیمت شست‌وشو، بسته به تعداد لوازم و زمان لازم جهت تمیز کردن توسط مجموعه محاسبه و به کاربر اعلام می‌شود.

 

 

 

البته قیمت مبل شویی فن باز بر اساس تعرفه اتحادیه اعلام می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پس اطمینان داشته باشید که این مجموعه به هیچ عنوان هزینه‌های اضافی و خارج از عرف را به کاربران خود تحمیل نکرده و تمام هدفی که دارد، ارائه بهترین خدمات با منصفانه‌ترین قیمت است.

 

 

راه‌های ارتباط با مبل شویی مشهد در فن باز

مجموعه مبل‌ شویی فن باز، جهت سهولت بیشتر مشتریان، 3 روش ثبت سفارش را در اختیار آن‌ها قرار داده است. راه‌های برقراری با فن باز عبارتند از:

 

ثبت درخواست مبلشویی در منزل از طریق اپلیکیشن:

 

شما کاربر عزیز می‌توانید اپلیکیشن فن باز را بر روی گوشی‌های اندروید و ios خود نصب کرده و سفارش شست‌وشو و دیگر خدمات که توسط این مجموعه ارائه می‌شود را ثبت نمایید.

 

ثبت سفارش از طریق سایت:

 

راه دوم این است که شما می‌توانید سفارش آنلاین مبل شویی مشهد را از طریق همین صفحه، انجام دهید.

 

ثبت سفارش تلفنی:

 

ثبت سفارش تلفنی روشی است که طی سال‌های متوالی مرسوم بوده و راهی آسان و راحت به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده، با مجموعه فن باز تماس بگیرید تا در اسرع وقت، سفارش شما ثبت شده و کادر متخصص، به محل مورد نظر فرستاده شوند.

سوالات متداول

 

مبل شویی فن باز چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 

این مجموعه امکان شست‌وشوی هر نوع مبل، ناهار خوری، تشک، کوسن، خوش‌خواب و ... را در منزل فراهم می‌سازد.

 

 

 

فن باز به چند روش مبل‌ها را می‌شوید؟

 

اصولاً خدمات شستن مبل در منزل، توسط این مجموعه، به روش‌های متنوع و سازگار با نوع مبل انجام می‌شود. البته دو روش اصلی شست‌وشو توسط مجموعه، شامل شست‌وشو با بخار و شست‌وشوی عمیق است اما در مجموع، تمیز کردن مبل‌ها با بهترین مواد شوینده و موثرترین روش انجام می‌شود.

 

 

 

چرا باید به مبل شویی فن باز اعتماد کرد؟

 

چون این مجموعه متشکل از کادری حرفه‌ای و تجهیزات شست‌وشوی پیشرفته است و برای انجام کارهای خود، به بهترین شکل ضمانت لازم را به مشتری می‌دهد. همچنین امکان شستن مبل در شرایط اصولی، ایمن و بازه زمانی کوتاه را فراهم می‌سازد. این مجموعه به کار خود ایمان داشته و مسئولیت باقی ماندن هر گونه لکه یا کثیفی بر روی مبل را قبول می‌نماید.

 

 

 

اگر مشتری نسبت به تمیزی مبل در منزل رضایت کافی نداشته باشد، فن باز چگونه پاسخگو خواهد بود؟

 

درصورت بروز هرگونه مشکل در این پروسه، کاربر می‌تواند با پشتیبان فن باز تماس گرفته و مشکل خود را بیان کند. در این صورت مجموعه نسبت به صحت مساله، یکی از افراد خود را جهت مراجعه معرفی کرده و در صورت تشخیص اشتباه از سوی مجموعه، نسبت به رفع آن بدون هیچ هزینه‌ای اقدام می‌کند.

 

 

 

حداکثر زمان لازم برای خشک شدن مبل‌ها چقدر است؟

 

از آنجا که مبل شویی فن باز از پیشرفته‌ترین ابزار برای شست‌وشو و مکش رطوبت موجود بر روی مبل استفاده می‌کند، وکیوم مکنده قادر است تا 90 درصد از نم و آب موجود بر روی مبل را خشک کند. پس حداکثر زمان لازم برای خشک شدن مبلمان 3 تا 4 ساعت است.